19 ianuarie 2021 / Autor: clinicco / 0 comentarii

Pacienta are 63 de ani, este mare fumătoare și s-a prezentat în serviciul nostru medical cu simptome de oboseală la eforturi foarte mici sau chiar fără efort semnificativ, durere în piept și lipsă de aer. Vorbim despre o pacientă tricoronariană (vasele care irigă inima erau înfundate, cel mai probabil din cauza fumatului), diagnosticată și cu regurgitare mitrală severă (una dintre valvele inimii nu reușea să ejecteze suficient sânge, organele fiind insuficient irigate).

21 decembrie 2020 / Autor: clinicco / 0 comentarii
10 decembrie 2020 / Autor: clinicco / 0 comentarii

Medicover România, unul dintre cei mai importanți furnizori privați de servicii medicale, a decis relocarea clinicii deținute în Brașov în cadrul spitalului Clinicco, în urma semnării unui parteneriat între cele două companii. Noul sediu este mai spațios, localizat accesibil și include specializări noi, ca pediatria, ortopedia sau cardiologia. Parteneriatul permite accesul facil al pacienților la o gamă mai largă de servicii și specialiști în domeniul medical.

9 decembrie 2020 / Autor: clinicco / 0 comentarii

Pacientul în vârstă de 60 de ani a suferit un infarct în urmă cu aproximativ o lună de zile, în timp ce se afla în afara țării. A fost tratat conservator, ceea ce înseamnă că a primit medicamente – nu i s-a implantat stent, nu s-a propus operație.

În urma infarctului, starea lui generală nu a fost foarte proastă. De menționat este faptul că oamenii se gândesc de multe ori că infarctul înseamnă să îți pierzi cunoștința, să cazi pe jos. Câteodată simptomele nu sunt foarte violente, foarte pregnante, dar leziunea se produce totuși. Consecințele negative apar în timp, în faptul că mușchiul inimii nu mai este irigat, apărând tot felul de disfuncții cardiace.